Prekių grąžinimas

Grąžinimo taisyklės ir pirkėjo teisės

  • Pirkėjas turi teisę per 14 dienų atsisakyti prekės, išskyrus CK 6.228 (10) straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis. Grąžinti prekę galima, jei ji nebuvo naudojama, sugadinta ar jos išvaizda iš esmės nepasikeitė, tai yra prekės ar jos pakuotės išvaizdai buvo padaryti tik tokie pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę. Pirkėjas šią teisę turi naudotis atsakingai ir prekę (-es) grąžinti originalioje tvarkingoje pakuotėje, taip pat grąžinti visas su preke (-ėmis) komplektuojamas dalis. Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ar veikimui nustatyti.
  • Jei kurjerio pristatyta siunta transportavimo metu yra pažeista ir dėl to akivaizdžiai nukentėjo prekės (-ių) kokybė, Pirkėjas turi teisę pristatymo metu atsisakyti siuntos ir jos nepriimti, nurodydamas atsisakymo priežastį kurjerio pateiktame priėmimo-perdavimo dokumente. Priėmus siuntą, laikoma, kad siunta buvo pristatyta be pažeidimų.

Gyvūnų maisto grąžinimo sąlygos

  • Remiantis CK 6.228 (10) straipsnio 2 dalyje numatytomis išimtimis, šunų ar kačių maisto, kurių pakuotės pradarytos grąžinti negalima. Gyvūnų maistą su pradaryta pakuote grąžinti galima, tik tuo atveju, kai pakuočių viduje nustatomas nekokybiškas maistas.

Informavimas apie pageidaujamą grąžinimą

Prieš grąžindamas prekes, Pirkėjas privalo pasirinkti vieną iš nurodytų būdų, kuris jam patogesnis, ir informuoti Pardavėją:

  • Užpildyti ir pateikti elektroninę Prekių grąžinimo formą,
  • Informuoti el.paštu: klientams@zooprekes24.lt nurodant užsakymo numerį, grąžinamos prekės (-ių) pavadinimą (-us), kiekį bei kitą Pardavėjui aktualią informaciją.

Grąžinamų prekių išsiuntimas ir pinigų grąžinimas

  • Kai grąžintinos kokybiškos prekės tinkamą supakavimą grąžinimui atlieka Pirkėjas. Paštomato/Kurjerio prekės (-ių) grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas. Paštomato lipdukų/Kurjerio iškvietimu rūpinasi Pardavėjas po to kai Pirkėjas apmoka grąžinimo išlaidas.
  • Kai grąžintinos nekokybiškos prekės tinkamą supakavimą grąžinimui atlieka Pirkėjas. Paštomato/Kurjerio prekės (-ių) grąžinimo išlaidas apmoka Pardavėjas. Paštomato lipdukų/Kurjerio iškvietimu rūpinasi Pardavėjas, prieš tai suderinęs informaciją su Pirkėju.
  • Pageidaujant Pirkėjas gali pasirinkti grąžinti kokybiškas arba nekokybiškas prekes pristatant jas savarankiškai sandėlio darbo valandomis: I – V 10.00 – 19.00 val, VI – VII nedirbame.
  • Prekės grąžinamos į mūsų sandėlį adresu: Šeškinės g. 26, Vilnius, tokiu pačiu siuntimo būdu, kokiu buvo užsakyta originali siunta (jeigu nesutarta kitaip).
  • Pinigai už grąžintas prekes pervedami bankiniu pavedimu į pirkėjo sąskaitą. Pinigai už kokybiškas prekes grąžinami per 14 dienų nuo siuntos pristatymo Pardavėjui dienos. Pinigai už nekokybiškas prekes grąžinami per 1-3 darbo dienas nuo siuntos pristatymo Pardavėjui dienos.
  • Jeigu prekės (-ių) trūkumų atsirado dėl to, kad Pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė laikoma negrąžintina.
  • Kilus ginčui dėl grąžinamos prekės (-ių) išvaizdos pasikeitimų ar prekės sugadinimo, Pardavėjas ir Pirkėjas gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą ir pateikti prekę ekspertizei. Ekspertizės išlaidas padengia kaltoji šalis.

D.U.K.

Grąžinau nepažeistas ir kokybiškas prekes sandėlyje arba apmokėjau siuntos grąžinimo išlaidas ir išsiunčiau jas paštomatu/kurjeriu, kada galiu tikėtis pinigų grąžinimo?

Pinigai už kokybiškas grąžintinas prekes bus pervesti bankiniu pavedimu į Jūsų nurodytą banko sąskaitą per 14 dienų nuo prekės pristatymo Pardavėjui dienos.

Grąžinau pažeistas ir nekokybiškas prekes sandėlyje arba išsiunčiau jas paštomatu/kurjeriu, kada galiu tikėtis pinigų grąžinimo?

Pinigai už nekokybiškas grąžintinas prekes bus pervesti bankiniu pavedimu į Jūsų nurodytą banko sąskaitą per 1-3 darbo dienas nuo prekės pristatymo Pardavėjui dienos.

Gavau/atsiėmiau ne visas prekes kurias užsakinėjau, kada galiu tikėtis pinigų grąžinimo?

Pinigai už Jūsų užsakyme įsigytas, tačiau laikinai išparduotas ir trūkstamas prekes bus pervesti bankiniu pavedimu į Jūsų nurodytą banko sąskaitą per 7 darbo dienas nuo siuntos išsiuntimo dienos (diena kai užsakymas iškeliavo iš mūsų sandėlio ir buvo perduotas kurjeriui tolimesniam vykdymui matoma užsakymo sekimo numeryje) arba dienos kai dalis Jūsų užsakytų prekių buvo atsiimtos mūsų sandėlyje.