Taisyklės ir sąlygos
1. BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. Šis dokumentas yra Prekybos taisyklės (toliau – Taisyklės) tarp UAB “Pet Cura Balticum“ (toliau – Pardavėjas) ir pirkėjo (toliau – Pirkėjas), kartu vadinamos šalimis, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu – pardavimu internetinėje parduotuvėje www.zooprekes24.lt susijusios nuostatos.
1.2. Zooprekes24.lt internetinės parduotuvės (toliau – Parduotuvė) Taisyklės taikomos Klientui teikiant užsakymą įsigyti prekių zooprekes24 parduotuvėje internete adresu www.zooprekes24.lt Telefonas ir el. paštas pasiteiravimui: +37062400666, klientams@zooprekes24.lt
1.3. Zooprekes24.lt turi teisę koreguoti Parduotuvės Taisykles. Klientui apsiperkant Parduotuvėje, įskaitant ir užsakymo vykdymą, taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo momentu (nurodomos prie užsakymo).
1.4. Pirkti internetinėje parduotuvėje www.zooprekes24.lt gali visi juridiniai ir fiziniai asmenys sulaukę pilnametystės, kurių veiksmumas nėra apribotas teismo tvarka bei nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų amžiaus, turintys tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis.
1.5. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą patvirtina, kad sutinka su aprašytomis prekių pirkimo taisyklėmis ir pagal 1. 2. punktą turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje.
1.6. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas el. parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su Pardavėjo taisyklėmis (pažymi varnelę), paspaudžia mygtuką „Apmokėti“.
1.7. Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria, kad Pirkėjui pateikus prekės užsakymą ir Pardavėjui jį patvirtinus, prekės kaina gali keistis, atsižvelgiant į prekės kainai įtakos turinčius objektyvius rodiklius, tokius kaip prekės savikainos padidėjimas, informacinių sistemų techninė klaida, papildomos su prekės pardavimu Pirkėjui susijusios išlaidos (LR CK 6.313 str. 7 d.). Pirkėjui tokiu atveju nesutinkant įsigyti prekę nauja kaina, bet kuri iš Šalių, įspėjusi apie tai kitą Šalį, turi teisę nutraukti prekės pirkimo-pardavimo sutartį. Šalys susitaria, kad nuostoliai, susiję su pirkimo-pardavimo sutarties nutraukimu šiame punkte numatyta tvarka, neatlyginami.
1.8. Pirkėjas, patvirtindamas Taisykles, sutinka, kad prekių pirkimo dokumentai – sąskaitos faktūros, kurios kartu yra ir prekių garantiniai talonai, jam būtų pateikiamos elektroniniu būdu Pirkėjo registracijos formoje nurodytu elektroninio pašto adresu. Sąskaita faktūra Pirkėjui yra sugeneruojama ir išsiunčiama automatiniu būdu iškart po to kai užsakymas yra apmokėtas ir patvirtintas, tačiau Pirkėjui paprašius sąskaita faktūra gali būti pateikta pakartotinai aukščiau nurodyta forma. Klientui pateiktoje sąskaitoje nurodomos pasirinktos prekės, jų kiekis, suteikiamos nuolaidos, galutinė prekių kaina, įskaitant visus mokesčius, pristatymo mokesčiai ir kiti remiantis buhalterinę apskaitą reglamentuojančiais teisės aktais būtini pateikti duomenys.
2. ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
2.1. Užsisakant prekes internetinėje parduotuvėje zooprekes24.lt, pirkėjas privalo pateikti registracijos metu prašomus duomenis.
2.2. Pirkėjas yra atsakingas už teisingų duomenų registracijos metu pateikimą.
2.3. Pateikdamas užsakymą pirkėjas sutinka kad jo pateikti asmens duomenys būtų tvarkomi užsakymų kontrolės, veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais. Pirkėjas taip pat sutinka, kad Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu arba telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui įvykdyti.
2.4. Pirkėjas, užsiregistruodamas el. parduotuvėje bei užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti prisijungimo duomenų.
2.5. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti Pirkėjo asmens duomenų tretiesiems asmenims išskyrus atvejus LR teisės aktų numatyta tvarka.
2.6. Detalios Asmens Duomenų taisyklės aprašomos Privatumo politikoje.
3. PIRKĖJO TEISĖS IR ĮSIPAREIGOJIMAI
3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes internetinėje parduotuvėje www.zooprekes24.lt šių Taisyklių ir kitose el. parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka.
3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties pranešdamas Pardavėjui apie tai el. paštu.
3.3. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą kainą.
3.4. Jeigu pasikeičia Pirkėjo duomenys, pateikti registracijos formoje, Pirkėjas privalo juos nedelsiant atnaujinti.
3.5. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. O praradęs prisijungimo duomenis, privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją.
3.6. Pirkėjas pateikdamas užsakymą internetinėje parduotuvėje www.zooprekes24.lt sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis bei nepažeisti LR teisės aktų.
4. PARDAVĖJO TEISĖS IR ĮSIPAREIGOJIMAI
4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis internetinės parduotuvės www.zooprekes24.lt teikiamomis paslaugomis.
4.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti, sustabdyti ar panaikinti Pirkėjo galimybę naudotis internetine parduotuve.
4.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į Pirkėjo priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą registracijos formoje ir neperleisi jos tretiesiems asmenims.
4.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu.
5. PREKIŲ UŽSAKYMAS, KAINOS, ATSISKAITYMO TVARKA, TERMINAI
5.1. Internetinėje parduotuvėje Pirkėjas internetu gali pirkti 7 dienas per savaitę, 24 val. per parą.
5.2. Sutartis laikoma įsigaliojusia, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Apmokėti“, o gavęs užsakymą Pardavėjas atsiunčia patvirtinimo laišką ir sąskaitą faktūrą Pirkėjo nurodytu el. paštu.
5.3. Visos prekių kainos internetinėje parduotuvėje nurodytos eurais, įskaitant PVM.
5.4. Pirkėjas atsiskaityti už prekes gali naudojantis el. bankininkystės sistema. Pinigus Pirkėjas perveda į UAB „Pet Cura Balticum” atsiskaitomąją sąskaitą. Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kurio el. bankininkystės sistemoje vyksta piniginės operacijos.
5.5. Klientas įsipareigoja už užsakytas prekes atsiskaityti nedelsiant, priešingu atveju, jis praranda teisę reikšti pretenzijas dėl prekių pristatymo terminų pažeidimo, kadangi pagal Kliento užsakymą prekių siuntinys pradedamas formuoti tik gavus apmokėjimą už prekes.
5.6. Pirkėjui neįvykdžius mokėjimo arba pervedus tik dalį pinigų, užsakymas yra atšaukiamas. Jei pinigai buvo pervesti į atsiskaitomąją sąskaitą, 7 d.d. bėgyje jie yra pervedami pirkėjui atgal.
6. PREKIŲ PRISTATYMAS
6.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
6.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
6.3. Prekes pristato Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris), Pirkėjas atsiima pasirinktame paštomate, pageidaujamu pristatymo adresu arba fiziniame zooprekes24.lt sandėlyje.
6.4. Pardavėjas gali taikyti nuolaidas pristatymui jeigu Pirkėjas viršija nustatytą užsakymo sumą.
6.5. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis Prekių pristatymo taisyklėse nurodytais terminais. Išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo sąlygas.
6.6. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatytos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
6.7. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, taip pat jeigu siuntoje gautos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija. Pardavėjas privalo klaidas ištaisyti artimiausiu abipusiai sutartu metu.
6.8. Pirkėjas pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo apie tai informuoti Pardavėją.
7. PREKIŲ KOKYBĖS GARANTIJOS
7.1. Visi internetinėje parduotuvėje www.zooprekes24.lt parduodamų prekių duomenys nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
7.2. Pardavėjas neatsako jei parduotuvėje esančių prekių spalva, forma ar kiti parametrai neatitinka realaus prekių dydžio, formų ir spalvų dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
7.3. Visoms mūsų parduodamoms prekėms suteikiama 2 metų teisinė garantija pagal Lietuvos Respublikos civilinį kodeksą ir Vartotojų teisių apsaugos įstatymą. Jei prekei nustatytas trumpesnis tinkamumo naudoti terminas (pavyzdžiui, tam tikriems maisto produktams ar greitai gendantiems gaminiams), garantija galioja per šį laikotarpį. Vartotojai gali pareikšti reikalavimus dėl prekės trūkumų per nustatytą tinkamumo naudoti laiką arba per 2 metų laikotarpį, jei tinkamumo terminas nėra nurodytas.
8. PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS
8.1. Pirkėjas turi teisę per 14 dienų atsisakyti prekės, išskyrus CK 6.228 (10) straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis. Grąžinti prekę galima, jei ji nebuvo naudojama, sugadinta ar jos išvaizda iš esmės nepasikeitė, tai yra prekės ar jos pakuotės išvaizdai buvo padaryti tik tokie pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę. Pirkėjas šią teisę turi naudotis atsakingai ir prekę (-es) grąžinti originalioje tvarkingoje pakuotėje, taip pat grąžinti visas su preke (-ėmis) komplektuojamas dalis. Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ar veikimui nustatyti.
8.2. Remiantis CK 6.228 (10) straipsnio 2 dalyje numatytomis išimtimis, šunų ar kačių maisto, kurių pakuotės pradarytos grąžinti negalima. Gyvūnų maistą su pradaryta pakuote grąžinti galima, tik tuo atveju, kai pakuočių viduje nustatomas nekokybiškas maistas.
8.3. Kai grąžintinos kokybiškos prekės tinkamą supakavimą grąžinimui atlieka Pirkėjas. Paštomato/Kurjerio prekės (-ių) grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas. Paštomato lipdukų/Kurjerio iškvietimu rūpinasi Pardavėjas po to kai Pirkėjas apmoka grąžinimo išlaidas.
8.4. Kai grąžintinos nekokybiškos prekės tinkamą supakavimą grąžinimui atlieka Pirkėjas. Paštomato/Kurjerio prekės (-ių) grąžinimo išlaidas apmoka Pardavėjas. Paštomato lipdukų/Kurjerio iškvietimu rūpinasi Pardavėjas, prieš tai suderinęs informaciją su Pirkėju.
8.5. Pageidaujant Pirkėjas gali pasirinkti grąžinti kokybiškas arba nekokybiškas prekes pristatant jas savarankiškai sandėlio darbo valandomis.
8.6. Prieš grąžindamas prekes, Pirkėjas privalo pasirinkti vieną iš nurodytų būdų, kuris jam patogesnis, ir informuoti Pardavėją: užpildyti ir pateikti elektroninę Prekių grąžinimo formą arba informuoti el.paštu: klientams@zooprekes24.lt nurodant užsakymo numerį, grąžinamos prekės (-ių) pavadinimą (-us), kiekį bei kitą Pardavėjui aktualią informaciją.
8.7. Prekės grąžinamos į mūsų sandėlį adresu: Šeškinės g. 26, Vilnius, tokiu pačiu siuntimo būdu, kokiu buvo užsakyta originali siunta (jeigu nesutarta kitaip).
8.8. Pinigai už grąžintas prekes pervedami bankiniu pavedimu į pirkėjo sąskaitą. Pinigai už kokybiškas prekes grąžinami per 14 dienų nuo Pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos, tačiau Pardavėjas gali negrąžinti pinigų, kol negaus prekės arba jam bus pateiktas įrodymas, kad prekė išsiųsta. Pinigai už nekokybiškas prekes grąžinami per 1-3 darbo dienas nuo siuntos pristatymo Pardavėjui dienos. Pinigai už užsakyme įsigytas, tačiau laikinai išparduotas ir trūkstamas prekes pervedami bankiniu pavedimu į Pirkėjo sąskaitą per 7 darbo dienas nuo siuntos išsiuntimo dienos (diena kai užsakymas iškeliavo iš mūsų sandėlio ir buvo perduotas kurjeriui tolimesniam vykdymui matoma užsakymo sekimo numeryje) arba dienos kai dalis užsakytų prekių buvo atsiimtos mūsų sandėlyje.
8.9. Jeigu prekės (-ių) trūkumų atsirado dėl to, kad Pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė laikoma negrąžintina.
8.10. Jei kurjerio pristatyta siunta transportavimo metu yra pažeista ir dėl to akivaizdžiai nukentėjo prekės (-ių) kokybė, Pirkėjas turi teisę pristatymo metu atsisakyti siuntos ir jos nepriimti, nurodydamas atsisakymo priežastį kurjerio pateiktame priėmimo-perdavimo dokumente. Priėmus siuntą, laikoma, kad siunta buvo pristatyta be pažeidimų.
8.11. Kilus ginčui dėl grąžinamos prekės (-ių) išvaizdos pasikeitimų ar prekės sugadinimo, Pardavėjas ir Pirkėjas gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą ir pateikti prekę ekspertizei. Ekspertizės išlaidas padengia kaltoji šalis.
9. RINKODARA IR INFORMACIJA
9.1. Pardavėjas internetinėje parduotuvėje www.zooprekes24.lt gali organizuoti įvairias akcijas ir pasiūlymus.
9.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja nuo jų pakeitimo ar panaikinimo momento.
9.3. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
9.4. Pirkėjas visas užklausas siunčia Pardavėjo el. parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytais telefonais ir el. pašto adresais.
9.5. Pardavėjas neatsako jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimų ar Pirkėjo neteisingai nurodytų duomenų.
9.6. Pardavėjas svetainėje naudoja Cookies, su kuriais Pirkėjas pats aktyviai sutinka naršydamas www.zooprekes24.lt.
10. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
10.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.
10.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.
10.3. Visi pranešimai turi būti teikiami elektroniniu paštu: klientams@zooprekes24.lt arba telefono numeriu: +37062400666.
10.4. Sutartis sudaroma, vykdoma ir visas bendravimas tarp Kliento ir zooprekes24.lt vyksta valstybine lietuvių kalba.
10.5. Pirkėjas turi teisę pasinaudoti neteismine skundų ir žalos atlyginimo tvarka, sprendžiant kitus tarp Pardavėjo ir Pirkėjo kilusius ginčus (CK 6.2287 str. 1 d. 16 p.). Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Goštauto g. 12, Vilnius, www.vvtat.lt). Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų Pirkėjas gali pateikti vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/